2023. február 26., vasárnap

telefonjegyzetek 2019-2023

 milyen sokszor sírtam, milyen sok reptéren. valaki mindig elment. néha én voltam az. vagy én csak maradtam. nem egyedül, magammal. mindig váltogatom, melyik oldalán alszom az ágynak. kettő faktoriális. szeretném, ha itt lennél. szeretnélek, ha itt lennél.


megbotlottam egy nyelvtörőben.


csak egyszer sétálok ki az ajtón. bezárhatod mögöttem. nem, nem csak menni akarok - maradni sem. a piros ugyanaz, csak az epres.


rá gondolok többet, nem a tényre, hogy nem szeret.


nem hiszek a viszonzatlan szerelemben.


mikor alszik az Isten?


a legrosszabb az az esete volt, amikor nem akartam lefeküdni, mert azt gondoltam, úgyse lesz jobb másnap sem.


áttetsző boldogság

páratlan ütemű sóhaj


viszonyítás. nem beszélek (róla). nem értek (vele egyet), nem érzek (iránta semmit). nem gondolok (rá). nem nevetek (rajta). nem sírok (utána). nem vagyok (az övé).


a sebezhetőségem is csak egy gondolat.


ne félj, a nappal után újra eljön az éjszaka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése