2023. július 13., csütörtök

első fejezet.

 most, hogy lezárult, nem tudom, hogy mikor kezdődött el. 

amikor elgondolkoztam, hogy hol van számomra a lófasz vége, és meddig asszisztálok az ország elsikkasztásához? amikor megszületett a döntés, hogy nem tovább? amikor elkezdtem kint munkát keresni? amikor már hetente 3 napot kint töltöttem ügyintézés miatt? amikor elfogadtam az első ajánlatot? amikor aláírtam az albérleti szerződést? amikor elkezdtem dolgozni?

talán ezek között: azokon a napokon, amikor előnosztalgia fogott el. és fájt :)


tudtam, hogy nehéz lesz, mert döntés-alapú és hosszú távra szól. felnőtt szerelem. igazi. olyan, amelyben kitartasz mellette azokban az időszakokban is, amikor nem ad. amikor a döntésedbe kapaszkodsz, mert a közös jövőtök fontosabb, mint a mai móka. amikor tanulod őt szeretni. amikor tanulod a (szeretet) nyelvét, hogy ne hiába szeresd. amikor akkor is nyitott maradsz rá, amikor vasárnap bezárja az ajtaját. amikor mellette döntesz, és akkor is megtartod a gerinced, amikor megkísért egy kacsintás. amikor kimondod, hogy mire van szükséged, de nem rajta múlik a boldogságod. amikor többet kérdezel, mint feltételezel. amikor kíváncsi vagy az ő nézőpontjára is. amikor felfedezed magad az ölében. 


és mit teszel, amikor magadra hagy a város? lezárod az első fejezetet. 


*igaz döntések alapján. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése